Sevil17 Kızlar 34+3 günlüğüm. Özellikle sağ elim gece uyuşuyor ve sabah yüzük parmağım açılmıyor. Masaj yaparak açıyorum. Kimler yaşadı bu durumu. Normalde tuz çok tüketmem aslın da
essbl Sevil17 bu bir kaç gündür bana da oluyor uyandığımda elimi hissetmiyorum resmen neden böyle olur ki
Aselkus Sevil17 bende 36 oldum 2 3 haftadir ayni durum gece uykumdan uyaniyirum cok siddetli uyusma sanci oluyor gun jcindede aksama kadar ancak açılıyor ellerim magnezyumda kullaniyorum ama sanirim olacagindan
Filiz_76 Sevil17 benimde aynen öyle özelikle sabah kalktığımda çok fena ellerimi yumruk yapamıyorum derim yırtılıcak diye korkuyorum 😀