Lilatmz Kızlar yeğenime hediye alacağım hastane çıkışı. Ocak sonu şubat başı doğacak inşallah. Siz neler aldınız kumaşı kalın olan öneriniz var mı?
SusamTanecigi Lilatmz normal takım alıp almamış ise eğer dışarı çıkarken giyebilecegi pelus yada astronot tarzda alabilirsiniz evde genelde battaniyeye sarılıyor zaten
melinda- Lilatmz kalın battaniye ve peluş patikli tulumlar dışarısı için yeterli. Evler zaten sıcak oluyor çok kalın almaya gerek yok, evin ısısının erkek bebek ise 20-22 derece, kız ise 22-24 derecede olması ideal
Tazeanne68 Lilatmz altın küpe alabilirsin yada anakucagi ihtiyacına göre annemde bana sorup duruyor para atayım istediğini al diyo bizde hemen herseyini aldık hem hatıra kalsın diye bende küpe anakucagi almayi düşünüyorum
NovaVina_ Guzel bir battaniye alabilirsiniz ya da yengenize ihtiyac listesi sorup icerisinden secebilirsiniz. 🤗
Lilatmz NovaVina_ daha hiçbir şey almadı son ayı bekliyor. O yüzden ne alsam bir ihtiyacını karşılayacak
esra34_ benimdde Aralık sonu Ocak da olabilir ilk hamileliğim normal doğum istiyorum ne zaman beli değl o yüzden 9-12 ay peluş tulum aldım hastaneden cıktıgımızda hastane cıkışıyla dırek tulum koyarım hiç üşümez dıye fikir amaclı yazdım bide sen yengene sor
2lokummannesiii esra34_ yalnız yenidoğan el kadar oluyor 9-12 ay çok fazla büyük. Benim arkadaşım martta doğurdu 3 aylık almıştı kış bitti bebek büyüdü zaten. Sizin aldığınızın içinde kaybolur. İlk bebeğiniz sanırım.
e_blue_sky_a Elif_111 büyük gelir yenidoğana büyük giysi giydirmek de tehlikeli ağzını yüzünü tikayabilir
esra34_ Elif_111 giyisileri üzerine gidircem için zanetmıyorum hastaneden cıktıgımda dışarı cıktımda elbise ustun gıydırıp bataniye sarıp cıkarırım havalar soğuk ya üsütmesini istemiyorum kış bebeği olunca büyük olsun kucuk olmasın
Lilatmz e_blue_sky_a e_blue_sky_a büyük giysinin içinde çocuk kaybolur😂 tam ayına göre alayım dediğiniz gibi
e_blue_sky_a Lilatmz 6-9 veya 9-12 alma da; hepsini de 0-3 alma 3-6 da al yarı yarıya. Mesela Polar takım veya kadife tulum 3-6 aldım ben ki içine giysi giydiriyoruz doluyor
NewMom___ @Lilatmz bende uyku tulumu aldım ama 4/7 öyle olmasına rağmen büyük gözüküyor gözüme dışarda giyebileceği peluş bir tulum alabilirsin ebebekte var ayicikli tavşanlı felan guzel olur
Lilatmz Tazeanne68 erkek bebek altın takacağım zaten de bu ayrı birkaç takım daha alacağım yeğenime benim oğlum yaza doğru doğdu o yüzden kış bebeği için ne alsam karar verememiştim