Esraabbaa Dün randevum vardı ben de fiyatları sordum. Sezeryan 13 normal 17 bin dendi ilk doğum için. Ama artık iki üç ayda bir azar azar zam geliyor dedi
Ebruustae Esraabbaa doktor farkediyor mu acaba gidipte sormak lazım telefondan sadece muayene ücretini söylüyorlar 🙂
Zzz11 Esraabbaa merhaba doğum ücretinin içinde neler dahil bilginiz var mı fotoğraf çekimi vs ekstra mı oluyor. Bir de nereden bilgi aldınız ben de önümüzdeki hafta bilgi almayı düşünüyorum da
Esraabbaa Ebruustae hastane doktoru olduktan sonra farketmez bence, farketseydi hangi doktor diye sorarlardı bana da. Doktor dışarıdansa ama doğumu medarda yaptırıyorsa o zaman fark ediyor diye biliyorum Ebruustae
Busra5454b Merhaba, medarda ikili test yaptıran var mı sonucu gidip mi aldınız, sistemde gözükmüyor da
sinemkarakuzu Busra5454b benim sistemde çıkmıştı görmüştüm ama doktora tabiki gittim bazen düşmeye bilir yinede doktorunuza gidin
Esraabbaa Zzz11 evet fotoğraf çekimi dahilmiş. Oda süsleme dahil değil. Girince danışmaya sorun hemen danışmanın arkasındaki sol köşede fiyatlandırma birimi var. Biz 2 hafta önce sorduk ama doğuma kadar zam gelir dedi artık 2 3 ayda bir azar azar zam geliyor dedi