Nye bence görün aklında soru işareti kalmasın. Bende de lekelenme gibi oluyodu kahverengi normal demişti doktor. Ben sürekli endişe ediyordum, açık renk olursa gel demişti. Yerleşme en başta mı oluyor bilmiyorum. Bu haftalarda oluyorsa belki yerleşmedir