36+3 de doğum yaptım sezeryanla suan 36+5 malesef solunum skntisi olduğu için antibiyotik vermislr 1 haftada kullanılması lagzimms kafama taktığım yüzden sütünde fazla gelmiyor aranızda böyle durum yaşayan oldumu süreç nasıl oldu 5 6 gün kalıcı dediler tabi yarın doktor kontrolü var lütfen yazarmsnz