Tusse18 çok normal, daha dünyayı tanımıyor. Senin kokunu biliyor, güveniyor. Her istediğinde emzir annesi. Bir de emzik vermeyi denedin mi? Denemediysen tavsiye ederim, kurtarıcı oluyor. 5.gün gibi doktor kontrolü olur zaten bizim 5. Gün olmuştu diye hatırlıyorum. Doktor zaten söyler mama takviyesi yap ve yapma diye. ☺️Doğum kilosundan biraz daha düşmüştür ödemler gitmiştir