Kızlar şimdi benim oğlum sağ tarafımda genelde sol tarafıma yatmaya çalışıyorum sol benek açısından daha iyimiş sanırım gelişimsel açıdan ama gece boyu soluma yatınca resmen kolum uyuşuyor sağa dönüyorum sağa dönünce sıkılıyor mu rahatsız mı oluyordur ki acaba bebeğim 14+4 haftalık hamileyim bu arada sırt üstünde yatmıyorum ay nasıl yatacağımı sapıttım 🫢