Rojdademirkol Sevgili anne adayları çatlak kremi ne zaman kullanmaya basladiniz ve memnun kaldığınız varmı? Önerilerileriniz nelerdir? 🌼
Mnergn Rojdademirkol 3. Aydan itibaren kullanmaya başladım 7. Aydayim şuanlik çatlak yok 🤗 lierac ve bio oil kullanıyorum
amayinedeiyiilerledim Bende burada bekleyeyim 🤗 doğal yağlar da etkili oluyormuş belki bilgi veren olur