Aabbccc Tüp Bebek görüşmesine yarın gidecem ilk defa çok fazla heyecanlıyım ne sormam lazım tecrübeli bayanlar yazabilr mi ya özellikle bir şey var mı sormam gereken zaten hem heyecanlıyım hem korkuyorum 😗
Gizmoo Aabbccc tüp bebek nedeniniz ne ise onunla ilgili soru sorun. Laboratuvar çok önemli embriyolog çok önemli bunları sorun. Oran sorun başarı oranlarını. Nasıl tedavi yöntemi olacak onu sorun
Aabbccc Gizmoo hadi hayırlısı inşallah canım yüzde kaç söylemişlerdi tutmuyordu 4.denemede tuttu ne sorun vardı peki
Gizmoo Aabbccc oran verilmedi ama her gittiğim doktor çok kolay çocuk sahibi olacağımı söyledi. Benim tüplerim yoktu o yüzden mecburen tüp bebek yaptık. Yumurtalarda ya da spermde hiç sorun yoktu yani. Ama nasip 4. De tuttu