Drnzgn Elli98 oluyor canım korkmans gerek yok ikinci hamileliğim ilki kızdı onda böyle borsey yaşamamıştım ama şimdiki acayip canimi bile yakıyor artık bende 30 dan sonra oldu şuan 37+4
Aybarssmom_ Benim bebiş makat gelişli ayaklarıyla sanki çıkıp fırlayacak gibi doktorum normal demişti