Busra26 Öncelikle çok geçmiş olsun bende ikizlerimden birini kaybettim ilk haftalarda progestan ilaç sabah akşam içiyordum birde iğne oluyordum doktorum öle istemişti 20.haftaya kadar lavabo harici yatağımdan kalkmak yasaktı şükür Rabbime o günleri atlattık şuan 28.haftamızdayız içinizi ferah tutun Rabbim yavrunuzu size bağışlasın üzmeyin kendinizi dinlenin hiçbir ev işi yemek vb. Gibi şeyler sizin ve minik yavrunuzun sağlığından önemli değil