Morkity Fts123 bugün 6+0🙏 5+1de kese, 5+4te yolk sac göründü. 4 aralıkta inşallah kalp atışı ve bebiş için gideceğiz❤️
Zuleyhadere25 Fts123 5 ken kese gördük 6 iken yavaş kalp atışını duyduk 7+4 ikende tam olarak kalp atışını duyduk
Klcrn Fts123 ilk gebeliğimde 7haftalıkta duydum bilerek bekledim gitmedim tam herşeyi öğreniyim diye şimdide 2.gebeliğim salı günü gidicem inşallah duymaya
Fts123 Morkity Zuleyhadere25 benim de 5+2 de kese göründü sadece yolk ta gorunmedi korkuyorum haftaya tekrra gel dedi ilk gebeliğim de olduğu için bir labmi bilmiyorum
Mucizemses Yarın randevum var 5+4 oluyoruz umarım keseyi görürüz heyecandan uyku uyuyamıyorum biraz tedirginim
SimgeAkyildiz1805 Keseyi 4+6 da gördüm şuan 5+5 im 5 gün sonra randevum var bebişi ve yolk saç i görmek için inşallah görürüm ❤️
cerenyildirim Fts123 Fts123 şu an 7 haftalığım. Haftada kese göründü. Haftada hafif kalp atışı duyuldu. 8 Haftada net ve yüksek kalp atışı için tekrar gideceğim nasipse :)
Fts123 cerenyildirim inşallah bizde görürüz duyarız sabırsızlıkla bekliyorum.ilk gebelik olduğu için çok meraklı heyecanlıyım
Papatya123_ Benimde 2 gebeliğim de 5 + 6 günlük daha gitmedim doktora ilk gebeliğimde ağrım yoktu şuan biraz ağrım var kasıklarımda belimde sizler nasılsınız normal mi acaba ?
cerenyildirim Fts123 Fts123 çok iyi anlıyorum benimde ilk sürekli heyecan merak :) hep pozitif düşünelim güzel olsun inşallah duyacaksın 😍
Fts123 birmucize1 inşallah bizde aynı görürüz sizin gibi ne kadar güzel bir duygu demismisdi boş gebelik olabailir diye
Pinaargunes Fts123 merhaba ben 5+4 de gittim kese gozuktu fakat bebiş yoktu 13 gün sonra gel dedi 5 aralikta randevum inşallah görürüz saglıcakla🙏😍💖
Morkity Pinaargunes yaaa aynı zamanda doğum yapacağız inşallah❤️❤️ sağlıkla alalım bebişleri kucağımıza🥹🥹❤️❤️