Misikooo Tugce0103 benim ilk olduğu için annem çeyiz yapıyor bebeğime 3 yaşa kadar da kıyafet almış şimdiden botlarindan tut terliklerine tokalar oyuncaklar vs.😃
Nergis9724 Tazeanne68 aynen ben de öyle yapıyorum son aylara bırakılırsa kredi kartsız mümkün olmaz yoksa
Tazeanne68 Nergis9724 kesinlikle öyle gerçekten geçen alınanları eksikleri yazdım çok daha doğana kadar anca dedim iyiki 16. Haftada başladım
Canookii Mudemeva84 BİM’in bezi iyiymiş benim görümcem ve kuzenim kullanıyor bebeklerine hiç alerji de yapmamış gayet iyi diyorlardı