Arkadaşlar merhaba size bi soruyla geldim geçen gün 22. Haftamızda detayli ultrasona gittik doktor kordanda bebekten çıkan 3 damar gördü fakat plasentaya bağlanan 2 damar varmis bunun sonucunda bazi riskler varmış buna ek semptomlara bakilsin dedi trizomi 18 degerimiz düşük çıktı organlari da tek tek inceledi problem yok dedi düşük ağırlıklı doğum olabilir dedi internete biraz bakayim dedim ve birsuru kötü senaryo gördüm başına gelen var mı çok korkuyorum