Öncelikle ben kurtuldum evladımı sağ salim kucağıma aldım darısı sizlerin de başına 🙏🙏🙏 24 ünde 40+0 dayken suni sancı için hastaneye yatisim yapıldı bebeğim doğum için pozisyon almisti ama kanala henüz yerlesmemisti sancıyla kanala girer diye suni sanciyi denemek istedim.Sabah yatisim yapıldı 7 saat suni sancı aldım fakat suni sancı benim vücudum da pek etki yaratmadi tek yaşadığım sey hafif adet ağrısıydi.Acilmam ilerlemedigi için sezeryana dönelim diye karar verdik doktorumla çünkü biraz daha beklesem bebeğimi strese sokup yormaktan başka bişey yapmıyordum.Her sancı geldiğinde bebeğim daha çok yukarı çıkıyordu en son kaburgalarim da hissediyordum bebeğimi iyice stres olmuştu.Birde bebeğimin kalp atışları iyiydi ama hareketleri azalmıştı bebek içeride kakasını yapmış olabilir dediler bende endiselendim.Neyse sezeryana geçelim tamam dedim dememle 5 dk içinde beni ameliyata indirdiler sezeryandan da aşırı korkuyorum ben korkuyorum diyip ağlaya ağlaya gittim eşimle ayrilmam en zoruydu o sulu göz ben sulu goz 🥹 Ameliyathane ekibi mükemmeldi beni çok sakinlestirdiler sonra doktorum geldi elimi tuttu onu görünce bı oh dedim.Spinal anestezi uygulandı şimdi deneme yapicaz birşey hissedince şöyle dediler ve bir baktım ki kızımı içimden cikartivermisler bende hala deneme sanıyorum😅😅😅 ameliyat sonrası ilk gecem biraz zor geçti ozellikle ilk ayağa kalkisim sanki surunuyordum ama sonrasında yürüdükçe aciliyorsunuz hiç korkmayin yere bakmayın sadece yürüyün kendinize güvenin bizle çok guzluyuz 🙏🥹 şuan 3. Günümüze başlıyoruz kızım yanımda evimizdeyiz ağrılarım her geçen gün azalıyor özellikle yürüyüp hareket ettikçe daha da azaliyor rabbim herkese yardım etsin.Evlat kokusu çok başka mükemmel birşey 🙏🙏🤍🤍🤍🤍 sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz ☀️