Evremo 12+4 günlük olduk bir kaç gündür sık idrara çıkma şişkinlik gibi belirtiler kayboldu. Sizlerin bu haftalarda durumlar nasıl
Ebrosko Evremo 2. Trimestere giriyosunuz o yüzden ilk 3 aydaki belirtiler bazen yavaş bazen bi anda kaybolabilir. Cok endişe evham stres yapıyorsanız doktora danışın tabi ama bana kalırsa gerek yok. Gebeliğin prenses dönemine giriyosunuz tadını çıkartın 🤭🤭
asell13 Evremo muhtemelen artık rahatlıyosun bebek yukarı çıkıyor yavaştan benimde o haftalarda sıkıntılarım bitmişti 14 haftalığım şuan ilk zamanların sıkıntıları tamamen bitti
mimar_anne Evremo canım normal benim de öyle oldu 13+5 im 2. Trimester da şişkinlik gidiyor zaten oğlum da da aynı şekilde olmuştum merak etme hormonlara alışıyor artık vücut belirtiler kayboluyor
iremm00 Benim gebeligimde hiç bir belirti yoktu misal ilk 3 ay sadece yumurtadan iğrendim şimdi ise 5 ay bitti kalcam ağrıyor onun dışında mide yanması bel ağrısı vs var yani herkesin ki bir deil🥲🥲
Ebrosko iremm00 magnezyum başlamanız gerekebilir. En yakın kontrolde mutlaka ağrıları söyleyin doktorunuza