minik_kurabiyeee Delidolu öyle valla birde zor geçiyorsa hamilelik hiç geçmek bilmiyor bende öyleydi 😅
YigitPoyrazMomm minik_kurabiyeee göz açıp kapanaya kadar hızlı geçiyor canım sen bol bol keyfini çıkar 3 tirmester sonu gözükmüyor😄
minik_kurabiyeee YigitPoyrazMomm valla benim hamilelik hiç öyle çabuk geçmedi yaa😅 gebeliğimin 7. Haftasında beri insülin kullanıyorum ilk 4 ay bulantı kusmadan 9 kilo verdim ve hiç bir şey yiyemedim şimdide şekerden dolayı yiyemiyorum ama yinede Şükür bugünüme
YigitPoyrazMomm minik_kurabiyeee maşallah canım bu günlere gelmek en güzel duygu sen dikkat et kendine sağlıkla gelsinler inşallah ve çok geçmiş olsun🙏🌸
minik_kurabiyeee YigitPoyrazMomm aynen öyle önceden bi 12 haftalık olsaydık bi 20 haftalık olsaydım der dururdum şimdi bu günlere geldik çok Şükür etmeye çalışıyorum ☺️ inşallah sağ salim kucağımiza alalım da çok teşekkür ederim 🌺💖