Ebrarabla_06 aminnn yani ben gerçekten aşırı yoruldum yıprandım çok zor geçti ilk 4 ay bulantı kusmadan 9 kilo verdim hamileliğimin 7. Haftasında insülin kullanmaya başladım diğer hamileligimden şekerim vardı o günden bugüne çok yoruldum ama yeterki kızım sağlıklı olsun