Rabia-0655 bol bol dinlen. Asla grip ilacı vs kullanma. Limonlu su, nane limon, ıhlamur içebilirsin. Ben de 30.haftada grip oldum. Dinlendim. Limonlu su ve nane limon içtim. Meyve tüketmeye gayret ettim. Birkaç gün içerisinde düzeldi şükür. Burnun tıkanırsa da sprey vs kullanma canım. Okyanus suyu var. Doktor onu önermişti. Hiçbir zararı yok dedi