Nurdemirr Ne yapmam lazım bilemedim regli gibi hafif ağrım da var hemen bi duş aldım rahatladım ama bilemedim ne yapsam
8mucizem8 Nurdemirr offf bende 39+2 yim sıfır belirti ya çıldırıcammmm 😩😩 benim doktorum kanama veya suyun sancın gelirse gel demişti
gamzee07 @Nurdemirr sancın varsa görün cnm ağrın devam ederse git durma bile görün açılma vs varmı kaç dk bi devam ediyor ağrı bak
Nurdemirr 8mucizem8 doktoruma yazayım o zaman bende 😊 bendede bugüne kadar herhangi bir belirti yoktu canım sabret o zamanını bekliyordur 😊
Gamzea22 Bende de oldu su gelmeden sancı olmadan müdahale etmiyorlar lekelenme rahmin yumuşaması ile birlikte oluyormuş ama bu doğum başlangıcı demek değil malesef sadece vücudun doğuma hazırlığı gibi bi şey 41e hatta 42 ye kadar bile bekleyebilir