Mrvaren Bebeğimi çok aşağıda hissediyorum hareketlerini kendini bi sorun mu var acaba doktor kontrolüne biraz var daha evhamda yapmak istemiyorum ama böyle olan var mı erken doğum olmaz demi
Mrvaren Umarım öyle olur erken dogumdan korkuyorum bebegime bişey olmasın tekde gerisi önemli degil makat gelişimi nasıl oluyor bn bilmiyorum onu