Zaman gerçekten su gibi.. Daha dün buraya hamile olduğumu yazmışım gibi. Gelelim benim doğum hikayeme. 36+6 Pazartesi günü kontrolüm vardı suyu vs herşey iyiydi. 1 hafta sonra çatı muayanesş için sözleşmiştik nst de 1 kere şiddetli sancım çıkmıştı daha sonra bir kere de 40 larda ama benim hissettiğim sadece uzun süredir baskıydı. Yürürken, dönerken, kalkarken hep baskım vardı. Doktorum hep açılmadan kaynaklı olacağını söylüyordu. Neyse gelelim asıl güne 😂 37+2 perşembe günü eşim işten geldi saat 5 gibi ben bu geçen sürede iç çamaşırımda ıslaklık hissediyordum ama takip etmek istedim birde zaten pazartesi kontrolüm var diye rahattım ama içim de rahat etmiyordu. Yemek yedik eşime söyledim ve doktora yazdım gel muayene edelim dedi. Duşa girdim hazırlandım ama çantamı dahi almadım çünkü alttan muayane eder eve gönderir diye düşündüm. Şunu ekliyim burada gördüğüm çoğu çatı muayanesş öyle zor böyle zor cümleleri beni çok etkiledi ve kendimi çok kastım. Ebe alttan muayane etti ve evet suyun geliyor dedi, ilk 2 parmakla sonra 4 parmakla muayanr etti bidaha yapacaktı ben iyice kastım kendimi ve hemen yatış verdi. Suni sancı vermek istediler açılmam vardı fakat ben kabul etmedim. İstekli sezeryan olmak istedim, hemen bi serum taktılar. Onu bekledik o ara da işlemler yapıldı vs derken beni içeri aldılar 23.11.2023 21.35 de mucizem hayata gözlerini açtı 🐣 Herkesin doğum hikayesi farklıdır, herkesin bünyesi farklıdır tabi ki. Belden vurulan iğne hiç acımıyor inanın, hiç acı hissetmedim ama yapılan bütün dokunuşları hissettim. Sonra odamıza geçtik, kum torbası koyuldu 2 saat kadar. 2 saat sonra sıvı alımına başladım, 6 saat sonra hemşire kaldırdı. Daha sonra hep ben kalkarak yürüdüm burada ne kadar çok yürürsen o kadar hızlı toparlarsın diye görmüştüm. Merdiven indim çıktım, koridorda git gel yaptım. Bir kere kanama kontrolü yapıldı, 24 saat sonra çıkışımız yapıldı. Doktorum istersen sabaha kadar kalkabilirsin dedi ama gerekli olmadığı için eve geçmek istedim. Bol bol filtre kahve içtim, hala devam ediyorum. Çok şükür baş ağrım olmadı, Şuan sadece kalkarken dikiş yeri açıyor ama dayanılmayacak gibi değil. Şunu ekleyeyim kaç cm açılmam olduğu söylenmedi, 2. Kontrolü yaparken daha kafasına deyemedim demişti ebe 3. Denemeyi yapamadı zaten. Hiç kendimi şartlamamıştım hangisi hayırlısıysa o olsun diyordum hep. Çok şükür sağlıkla kavuştuk gerisi hiç önemli değil, geçecek. İlaçlar iyi geliyor zaten ağrılara. Şimdi bebişim yanımda, karnı tok, altı temiz uyuyor🥹 Kızlar sizler de sağlıkla kavuşun kusura bakmayın karışık yazdım. Buda benim mucizeme kavuşuşum. Ve mutlaka en ufak bir şeyden şüphelenirseniz direk doktora gidin, belki pazartesinş beklesem açılmam tam olacaktı ama suyu bitebilirdi Allah korusun. Ebe neden bekledin diye bile söyledi zaten. En ufak şüphenizde doktorunuza gözükün riske atmayın. Bebeğim pazartesi günü kontrolde 2750 gramdı ben 2500 kg doğmaz diye bekliyordum illa ki düşüş oluyor diye çok şükür 2900 kg doğdu. Bizler sağlıkla büyütelim, sizler de sağlıkla kolaylıkla kavuşun büyütün. Her doğum kendine özeldir bunu asla unutmayın 💙