Beritan33 sadece 5 tane dikisim var onun ağrısı var o da çok değil kendimi iyi hissediyorum
Gittiğimde 10 cm açıklık varmış zaten tüm sancıyı evde çekmişim akşama kadar akşam dayanamayacak duruma geldim duşa girdim gittim hemen dogumhaneye aldılar en başta çok korktum istemedim sezeryana alın falan dedim ayağa kalksan dogurcaksin dediler eşimi çağırın dedim sonra kalkmak falan isteyince eşi de kalsın dediler kapı dışındaydı ama görüyordum eşimi
Ağrın geldikçe ıkın dediler en son hiç bırakmadım ıkınmayı biraz kesi attı bebeğin kafası geldi ıkınmayı bırak dedi oğluma kavuştum
Başardım diye sevincimden uçtum