asl-cmn0 Merhabalar ovitrella kullanıp ne zaman testte ve kanda pozitif gördünüz acaba yardımcı olabilir misiniz
likesah asl-cmn0 ben 12. Gun kaset testte silik cizgi gordum ayni gun kan verdim 35 ile ogrendim. Ama aslinda 14. Gunden once test yaptirmayi cok onermiyor doktorlar yalanci pozitif cikabiliyo
buket07 asl-cmn0 evet çıkarıyor iğneden 14 gün sonra test yapın benim 11 12 13 gunlerde pozitif sonra negatif oluyordu
Ezel16 likesah Nickini görünce hatırladım 💜 Kendi postumdan hatırlıyorum seni yorumlardan eğer yanlış hatırlamıyorsam 🥰 Rabbim sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹
asl-cmn0 Arkadaşım için soruyorum da onunda 11-12-13. Günler testte silik çizgi çıkıyor 13. Gün kan verdik gidip 1.20 çıktı acaba kesin sonuç negatif mi pozitif olur mu ki
1prensesannesi__ asl-cmn0 doktorlar 16. Gun kesin sonuc alirsin diyo 3 gun daha beklesin tekrar test yapsin