isum Elektrikli süt sağma pompası almak istiyorum, henüz doğuma var, gerçekten gerekli mi? Kullananlar fikirlerini belirtebilir mi
Nazlimom isum ben manuel almıştım bebek göğsü tam boşaltamadığı için mastit olma riski olmasın diye aldım doğum yaptıktan sonraki hafta da göğsm taş gibi olmuştu pompayla sağım yapıp yumuşatmıştım
anapanda12 isum elektrikli kullanmadım ama manuelde olsa şart hatta en önemlisi pompa Mastit yüzünden Mastit olmamak için yapmanız gerekenler emzirme yastığı kullanmak doğru emzirme pozisyonu (bebek kahverengi kısmı tamamen ağzına almalı çenesi göğsünüzle birleşmiş olmalı hem sütü boşaltır hem yara olmaz ) Sık sık emzirmek Rabb’im herkesi korusun (1 hafta mastit yüzünden mahvoldum ama asla pes etmedim sizde etmeyin emzirin sık sık 2 saatte bir diyorlar ama bir saatte bir bile emzirin sarılık da olmaz. Üstelik göğüs ucu yaraları da çıkmıştı bu süreçte de olur ya başına gelen olur diye yazıyorum. Silikon göğüs ucu biberon kullanmayın meme reddi yaşarsınız. İlk bir hafta için göğsünüzde damla damla dahi olsa gelen süt bebeğe mutlaka yetiyor. Gereksiz sağım yapmayın. Pompa bi köşede hazırda dursun. Baktınız göğüsler şişiyor e bebek de tok p zaman kullanın yada haftası büyüdü sütü az geldi diyorsanız sağın çoğalacaktır yani özetleri pompa alın. Gerekli)
tugba_2365 isum benim elim kolum olmuştu, neyle karşılaşacağını bilemiyorsun. Ben bir de çalıştığım için mecburdum zaten
KIME isum ben elektrikli pompa kullanıyorum sütün tazyikli geliyor öncesinde sağıyorum ama sütüm gelmediğinde de elektrikli öneriyorlar süt arttırması açısından. Manueli akan sütü toplamak için kullanırsın ama arttırmak için elektrikli şart
isum anapanda12 eşim, belkide hiç lazım olmayacak sana, lazım olursa o zaman alırım diyor, bende indirim varken alalım diyorum, kararsız kaldık,
nurcakar03 isum bunu bende çok merak ediyordum doğumuma günler kaldı ama halen almadım ihtiyacım olursa alırım diye düşünmüştüm