canim-bebegim Emzirirken b12 ilacı kullanan oldu mu acaba bana doktor kullanamazsın dedi fakat b12 çok düşük
miray_85 Ben Solgarın b12 sini kullaniyorum hem kadın doğumcuma hem dahiliyecime sordum ikiside kullanabilirsin dedi hem süt artirici özelligide var