Begovicka Iyi geceler herkese, Su anda 23 haftalik hamileyim ve bebegim 6saattir hic hareket etmedi. Endiselenmeli miyim?
Nazlimom Begovicka çikolata yiyip sola dönüp yat canım hafifçe dürt gece gündüz bilmedikleri icin uyuyor olabiliolarmış hamileyken bende de olmuştu doktorum öyle söylemişti
hopefortomorrows Begovicka o haftalarda rahmin büyük bebek küçük oluyor. Her hareketini hissetmeyebilirsin. Uyandıysa da hissetmemiş olabilirsin ama uyuyor da olabilir. Takip etmeye devam et. Endişelenme.
Begovicka Nazlimom bu kadar uzun sure uyur mu yaa, bisiler de yedim aslinda ama kipirdamiyor Normalde yatinca uyuyamiyordum 3-4 gecedir
delidoluanne_ Yorgunluk ya da stresli olunca bende de öyle oluyor. Bu saate kadar hiç hareket olmadı mı?