NewMomm1 2 hafta kala sürmeye başlamıştım doktorum göğüs ucunu uyarmadan sür demişti ama göğsü yapış yapış yapıyor hiç sevmedim kremi bebek emebilir yazıyor ama doktorum krem sonucta her emzirme öncesi göğsünü sil demişti bende gümüş kapakta almıştkm ama doğum yaptıgım gün hem krem hem kapak kullandım sonra krem cok ugrastırıyordu direk kapak kullandım hiç ağrı yara olmadı