naneliseker_ Damlaserkan çok şiddetli ise doktora görünmekte fayda var. Ama bu tür ağrılar olabiliyor
Semra28 Bu haftalarda normal. Rahim olduğundan daha da büyüdüğü için kasılma ve batma şeklinde ağrı görülebilir.