Kubrapnrr çok geçmiş olsun bende hastalanıp birden öksürmeye başladım doktora gittim hemen antibiyotik başladık, bir hafta oldu hala iyileşemedim çok ağır bronşit olmuşum. Öksürük için serbest olan herşeyi denedim ama antibiyotik alınca hafiflemeye başladı canım