Elli98 33+6 olduk hala bi sisme yok. Etrafimdaki herkesde 6 ayindan sisiyordu el ayagi yuzu falan. Belki de beslenme seklimden,gunluk yasantimdan falandir. Cunki normalde benim vucudum sismeye musait. Sicak soguk alerjim var ellerim falan sisiyordu hep.