Sadeceanne2 Kızlar 8+1 haftalık hamileyim. 8.9 kez kusuyorum. Mide yanması eklendi. Birde prilam fayda etmiyor. Sanki zehirlenmiş gibiyim
umrumdadegil Sadeceanne2 sabahları kalkınca tuzlu çubuk kraker ye mideni biraz daha rahat hissedersin öyle dene bir de
Nesfur41 Sadeceanne2 Günde 8 9 kere istifra ediyorsan kesinlikle hastaneye git serum taktır susuz kalmasın vücudun bende öyleydim 3 günde bir seruma gidiyordum serum toparlıyor baya Sade soda içmeyi dene hem içinde mineraller var hem mide yanmana iyi gelir
Sadeceanne2 Nesfur41 gittim geçen gün bayılmış kalmışım akşam 10 dan 6 ya kadar hastanede ordan oraya gezdirdiler durdular ama midem çok kötü