Sevde96 Kızlar karın kesin aşşağı iniyor mu doğum yaklaşınca yoksa bu da su, nişan gibi kişiye göre değişiklik gösterir mi? Doğum yapanlar, sizde nasıl oldu?
mihros97 Sevde96 doğuma iki hafta varken göbeğimin aşağıya düştüğünü bariz bir şekilde hissettim. midem esrarengiz bir şekilde rahatlamıştı. düşünce eminim sizde hissediceksiniz. herkeste farklılık gösteriyor mu onu bilmiyorum.
M-Y2020 Sevde96 benim ki çok erken düşmüştü ama eltim doğuma gittiğinde göğsü ile karnı arasına parmak girmiyordh
neanladinyurdagull Sevde96 2 çocuğum var biri 3 diğeri 13 günlük ilkinde nişanım ve suyum gelmişti 2. Cide nişan da suda gelmedi doktor suyumu kendi patlattı suni sancı verdi kendi sancımla beraber 3 gün çektim karnım da düşmemişti
Sevde96 mihros97 Bu arada benim kızımın ismi de Mihra olacak insallah🥰 Mihroş diye diye dolanıyorum hep, adınızı görünce hoşuma gitti😊😊
duyguogeday Sevde96 ay benim kızımında mihra aksa olacak allahin izniyle🥰 bende karnımı mik mik diye seviyorum😅
Sevde96 neanladinyurdagull Çok bilinmezli denklem gibi ya bakalım nasıl olacak hangi belirti çıkacak, en çok doğurduğumu anlamazsam endişesi var😬
neanladinyurdagull Sevde96 ay o bendede vardı ya normal kramp gibi olurda evde dogurursam diye ama anlamamak imkansizmis iki doğumum var ikininde doğum ağrısı aynı belim ikiye ayrıldı 😁