37+2 günlük olduk bugun hurmayi 36 dan itibsren yemeye baslamistim ama adacayina bugun basladim ve bir zarari olmasindan korka korka tuketiyorum bi zarari var mi acaba bu haftalar da kimi zararli diyor kimi kullanimi dogumu kolaylastirir diyor ilk gebeligim 25 yasindayim normal dogum istiyorum ve varsa baska tavsiyeleriniz cok sevinirim