duyguogeday teşekkürler canım şuan 1,5 yaşında😂 baş ağrım icin nescafe içtim ama ona rağmen ağrıdı sabah öğlen akşam parol içip şekersiz kahve içtim 5 günde anca geçti anestezi baş ağrısıyla attı kendini yani, karnıma bastırmayı uyuşukluk geçince yani yine uyuşukluk vardı doğum yaptığım gün yaptı doktor bide dikiş kontrolünde 10. Günde yaptı fazla acı olmuyor