Yazmelegi_ Sabah kalktım parmağım bir anda böyle olmuş orası yanıyor ve ağrıyor bu ne olabilir veya ne iyi gelir pazartesine kadar geçmezse doktora gidicem bi
Ankara-58 Yazmelegi_ eğer bir yere vurup şişmedi yada tırnak keserken felan enfeksiyon aldirmadiysaniz bu çıkan şeyin ismi dolama
amayinedeiyiilerledim Yazmelegi_ Dolama olmuş, sağlık ocağında basitçe hallediyorlar hiç korkmayın, Allah şifa versin 💐
Yazmelegi_ KuzeyinAnnesi10 Bayadır kesmiyorum kesmeye vaktim olmuyor baktım normal düz şekilde çıkmış kenardan felan mi batıyor acaba
Ankara-58 Yazmelegi_ yok cnm enfeksiyon bir nevi herkeste olan birdey tabi dediğim gibi tırnak batmasi felan değilse dolamaya benziyo
KuzeyinAnnesi10 Yazmelegi_ olabilir canım ne iyi gelir inan bilmiyorum ama umarım geçer çok acır eminim
Yazmelegi_ Ankara-58 normalde aramam da bebeğimle ilgilenirken unutuyorum veya o elimi tutunca kötü oluyor geçer inşallah
Umut_aras Yazmelegi_ geçer merak etme tırnak batması bence ama dolama derler genelde hatta bizim oralarda nazardan olurmuş falan derler batıl inanc mikrop kaptırma çok siser