Semaatrkz benim ilkinde tansiyondan dolayı 37 haftada oldu buda öyle doğacak insallah daha erken olmaz hap kullanıyorum ama yinede yükseliyor sürekli idrar tahlili yapılıyor dikkate dilemesi bindurum baş ağrısı çok yapıyor mide bulantisi benim direk dudaklarım uyuşuyor kalbim çarpıyor 14.8 geçtimi anlıyorum kendimi limon ve sarımsak yutuyorum ikiye bölüp