Nayas Merhabalar kizlar 9+1 deyim. Bulantı kusma oluyor oldukcada yemekten kesildim. Resmen. İstahim kapandi. Önerisi olan ağzımın tatdi değişti. ? İki ki teste ac mi gittiniz tok mu nasil bi süreç? Folik asidikac ay kulandiniz 2. Kutudayim?
babylook Nayas benim bulantım doğum yapana kadar sürdü kusmamda ikili teste aç veya tok gitmek fark etmiyor sizden kan alıyorlar sadece folik asittide ilk üç ay kullanmıştım.
Yazmelegi_ Nayas ac yada tok farketmez 12 haftaya kadar folik asit kullandım Bulantı için de doktoru prilam yazmıştı ilk zamanlar yoğun diye günde 4 adet kullanmıştım
prensesannesi_2227 Nayas 3 ay folık asıt doye blyorm tabı unttm 3 sene gectı kızımın ustunden ben yenı basladım kullanmaya 2lı test ac gıdıyosun kan vermeye. Bulantı ıcınde prilam kullanmstm doğuma kdr bnde su bıle ıcemyodum. Smdı sukr ıyıyım hap yazdrdm yınede sbh bulantı olursa alyorm arada henuz cok bsyım yok 🧿😁
teacher-mom21 Nayas ben daha da yemek yiyemiyorum doğru dürüst tüm vitamin değerlerim yerle bir benim gibi yapmayın lütfen yemeye çalışın prilam kullanın 19. haftam
Ebrulhn Bulantı için bol bol havuç, ıspanak, fındık yiyin. Vücuttaki toksinlerin fazla olması hormon artmasıyla bulantı olarak kendini gösteriyormuş. Elhamdülillah hiç bulantı kusma yaşamadım hala da bunları tüketiyorum. 22. Haftadayız
Nayas Teşekkür ederim Allh razi olsun. Bebişi sağlıkla kucağınaza alırsınız inş🤰♥️💚deniyecem dediklerinizi