Umut_aras 18+1 gece açlığa uyanıyorum saglikli beslenme çalışıyorum bütün arkadaşlarımda gebelik şekeri çıktı hunharca yemek istemiyorum biseyler yesemde on dakika sonra yine yeme isteği oluyor ve açlıktan uyuyamıyorum midem kaziniyor nasıl baş edebilirim
ASE6154 Umut_aras ben hamilelik dışında da öyleyim gece yemeğine bayılırım, güzel bir sandviç, makarna, tost falan asla hayır diyemem. Bazen gece 2 de 4 te makarna pişiriyorum. Bir keresinde 1 kilo mantı gömmüştüm. 😅😅
prensesannesi_2227 Umut_aras ahh o bndede var ve 5 haftalıgım daha asırı acıkyorm kı gebe klmadan once aklma gelmezdı yemek 2 ogun yerdm smdi her dk bsy yemk ıstyorm 1 saat tıka basa yesem 2 saat sonra acıkyorm karnm kazınyo dedıgın gıbı kaenmın gurultusuna uyanyorm 😁🙈
Umut_aras ASE6154 asla yemem öğün dışı gece bana hiçbir güç makarna mantı yediremez sonra midem agrir yesem bile agriyecek eminimki alışkın değil bir kere baş edemiyorum hayatımın hiç bir doneminde bu kadar iştahli olmamıştım yemegi görene kadar aciktigimi bilmezdim
Xxxmelodi666 ASE6154 sizin gibi insanlara çok şaşırıyorum😂 yanlış anlamayın lütfen kötü anlamda demiyorum bizde hiç böyle yapan yok eşimle evlendk baktım uyanıyor her uyandığında abur cubur yiyor arada çay yapıyor😂sigarasını içip yatıyor o kdr şaşırmıştm ki neyseki ona gülmekten çay yapmayı bıraktı🤣 ama abue cubura devam ediyor tuhaf valla🤷🏼♀️😂
Polenmom Umut_aras havuç salatalık meyve atıştırmayı denediniz mi 🌸 birde çok acıkırsanız yulaf lapası da tavsiye ederim 🤌🏻
Mujmuj-1 Bende öyleyim sabah 5 te filan ama süt ile mısır gevreği filan yiyorum bastırıyor meyveli müsli filan
karaguzelirem_ Son bir kaç zamandır bende de başladı özellikle geceleri yatağa yattığımda hep yemek düşünüyorum 😂 acaba ne yesem acaba yarına ne yapsam diye 🙄
Feyzabeyoglu Umut_aras omega 3 hangi marka kullaniyorsunuz? Ben sirf istahimi arttirdi diye vitamini degistirmistim. Belki o yuzden de olabilir
Umut_aras ASE6154 zaten kilo aldım bide gebelik şekeri den çok korkuyorum etrafımda çok fazla var onun için dikkat etmeye calisiyorum
Enu1004 Umut_aras en güzeli havuç marul ve 2 tane ceviz. Ben cevizi her zaman tüketmiyorum ama. Bende yeme anksiyetesi gibi bir şey var. Bir şeye canım çok sıkılınca sürekli sürekli atıştırıyorum midem bulanıncaya kadar tıka basa yiyorum. Ama hamileliğimde bu davranışımı kontrol altına almaya çalıştım. Hala da yapıyorum. Boolca marul nane ve havuç yiyorum böylece stresim de azalıyo
Feyzabeyoglu Umut_aras hmm o markayi bilmiyorum da ben ilk baslari regenesis max kullanıyordum. İstahimi cok acmisti surekli bisey yiyesim geliyordu. Değiştirdim düzeldi 😂
ASE6154 Xxxmelodi666 eşim sağolsun bana eşlik eder hatta bazen o diyo tost mu yesek diye, kilo almıyorum ne kadar yesemde o yüzden sanırım istediğim gibi yiyorum