Kızlar ilk doğumum sezaryendi normal doğumu ve sancıyı hiç tecrübe edemedim malesef neyse konumuza gelelim bugün acile gittim idrar yaparken yanma şikayeti ile sıra beklerken yanımdaki hanımefendi bana şikayetimi sordu ben de ona sordum ve hafif sancım var dedi sancım var deyince sıramı hanımefendiye verdim ve doktor acil sedye isteyip açıklığın 8-9 santim olduğunu doğumun başladığını bağırarak söyledi ve ben çok heycanlandım hanımefendi çok çok sakindi ve neredeyse hiç sancısı yok gibiydi maaşallah bu arada ilk doğumu olduğunu söyledi keşke ben de yaşayabilseydim böyle normal doğumu çok özendim😁