Kevserehdhd 6 yillik deneyimli yenidoğan hemsiresiyim elimden binlerce çocuk ve anne gecti ilk defa anne olucam bu sene ona ragmen oturup ben bile nasil bakcam diye düşünüyorum.isin kötü yani herseyi bildigim icin iyice pimpirikleniyorum galiba akışına birakmak lazim.her çocuğun farkli olduğunu yasayip görerek ogrenecegimiz daha cok sey olduğunu düşünüyorum:)