Merverdogan 7 haftalık hamileyim sağ tarafımda batma oluyor en çokta ani harekette ve hapşurduğumda bıçak kesiği gibi oluyor batıyor yaşayan var mı
Evin3363 Merverdogan şuan aynısı oluyor ve karnıma masaj yapıyorum oturdum alt tarafıma ağrı girdi dünde biraz kahverengi kanamam olmuştu salı günü kontrole gidince sorcam bakalım siz kalp atışını duydunuz mu
Nesli46 Merverdogan 13+5 bende oluyor hala öksürünce hapşırınca hapşırırken bacaklarını karnına Çek karnımız gerildiği için oluyor
Evin3363 Merverdogan bunlar normal diye biliyorum folik asit kullanmanız lazım çünkü 3 haftadır aynı agrilari yaşıyorum hemen hemen çok geçmiş olsun inşallah sende bende duyarız bebişlerin kalp atışını