Neclaengin13 Merhaba kizlar gebeligim romalden bir hafta ilerde bu normel mi oldu ve cok aşiri halsizlik var 13 haftalik olmam gerekirken 14 haftalikmişim ve göyüs altinda ağrim var aşiri halsizim ve kolumu dahi kaldiracak halim bile yok normal mi bu kizlar
mombarbie_ Neclaengin13 1 hafta ileri ve 1 hafta geri olmasinda sakınca yok endişe etmeyin olabiliyor ultrason cihazlarında
Ayssee__ Neclaengin13 bir haftalık ileri yada geri olması problem oluşturmuyor normal karşılanıyor. Benimde her gittiğimde son adetime göre bir hafta önde gidiyo en son 10 kasımda gitmiştim yine bir hafta öndeydi doktorum bi hafta önde gelişimi çok güzel demişti Salı tekrar kontrolüm var muhtemelen yine öndedir diye düşünüyorum hep öyle çıkıyo benim 🤷🏼♀️