Bende geçen sene düşük yaptım. Bebek 6 haftalıktı ben 10 haftalıktım. Kendiliğinden düştü aynı sizin gibi kürtaja gerek kalmadı. Bana 3 ay korunun demişti. 4. Ayın sonunda tekrar gebe kaldım.31+6 haftalığım .Birde siz psikolojik olarak hazır hissettiğinizde yapın . Genetik testide devlet hastanesi 3 düşük istiyor özel yaparmı bilmiyorum. Ben yaptırmamıştım.