Patito__ Esoriko bnide hep sezeryan korkutmustur yani normal dogumda agri filan oluyordur illakide dogumdn hemen sonra hersy geciyor hem belkide sende olmayacak mis gibi doguranlar bile var Bence suan bunlari dusunmeyin cunku gidisata gore karar verirsiniz normal doguma uygun olursanz o sekilde denersinz drunuza solersinz eger dayanamassam hemen sezeryana alin diye. Yani Allah buyuktur neredeyse kadinlarin yuzde sekseni en az bir kere cocuk doguruyor okdr ucurum bir olay olsa herkes ikinci cocuga tovbe ederdi
AzcikMantikliOlun Esoriko hiç yaşamadığınız bir şeyden korkmanız başka insanların kötü tecrübeleri ya da abartılı hikayeleridir. Örneğin hayatınızda hiç yamaç paraşütü yapmadıysanız korkarsınız çünkü başkalarının ya düşersen ya aksilik olur da yere çakılırsan yorumları vardır. Ama inanın ben yaptım muhteşem bir his. Özgürlüğü iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Doğum da böyle. Herkesin yorumu hikayesi kendine. Kendinizi korkuya şartlandırmayın. 🫶
Nnoktaa sasha ne olur ne olmaz bir başka doktorun görüşünü daha alın. Neden önyargılı olduğumu şöyle ifade edeyim size. Abimin eşi ilk hamileliğinde hiçbir problemi yoktu. Sadece doğumdan korkuyordu. Doktoru da (aile dostumuz) aman canım ne stres olcan genel anestezi veririz alırız bebeği dedi. Biz de bilirkişi ve aile dostu olduğu için güvendik. Doktorun istediği/belirlediği tarihte yeğenim dünyaya geldi. Sonra doktorumuz tatile çıktı. İster istemez şunu düşündük. Tatil parası için mi sezaryene zorladı, kendi tatil programı için mi o tarihi mi seçti? Aradan 5 sene geçti gebeliğinde başka bir doktor tercih etti. Ve doktoru ona şunu söyledi. Sen aslında o kadar kolay vajinal doğum yapabilirmişsin ki niye sezaryeni tercih ettin? Vajinal doğumu destekleyen bir doktor bulup onun görüşünü almanız gerçekten bir risk olup olmadığını sorgulamanız sizin en doğal hakkınız ☺️
sasha Nnoktaa evet çok haklısın, ben doktorunu sevdim ama 3 buçuk kilonun üstünde ne doğururum ne dogurturum gibi bir şey dedi. İster istemez kafam takılıyor buna, salı günü devlet hastanesine gidicem, orda da bir sormak istiyorum.
Pinaargunes Esoriko merhaba ben de 6 haftaligim ogrendigimden beri sadece dogumu dusunuyorum bende sezeryan taraftariyim korktuğum için ama sezaryandan da korkuyorum surekli dusunuyorum herkes tadini cikar boşuna stres yapiyosun dese de fayda etmiyo pek panik atagim😍😢🙏
Pinaargunes umrumdadegil yaa bende korkuyorum ve herkes böyle söylüyo bi tık rahatlıyorum ama tekrar dusunceler aklımdan cıkmıyo galiba çok panigiz 😂🙏
umrumdadegil Pinaargunes ya şöyle düşün illaki doğacak bu bebek bir şekilde mecbur neden kendini yıpratasın şimdiden 😂
Pinaargunes umrumdadegil ya okadar güzel söylüyosun kii 😂 asiri mantikli bazen kendimi böyle motive ediyorum🙏😍