Elifkodalogluuu Kızlar 35+2 deyim 1 saattir sancılarım ve sürekli kasılmam oluyor sıcak suya girdim duştan ciktiktan hemen sonra çok az sıcak birşey boşaldı ama altıma mi yaptım su mu geldi anlamadım şuan sancım yok ama kasılma devam ediyor sizce doğum mu
Yazmelegi_ Elifkodalogluuu boşalan şeyin su olduğuna eminseniz hastaneye gitmeniz gerekir birde sancılar düzenli 10 dk ya bir girerse veya 8 veya 5 dk ya bir girerse de gidin bebek hareketi ne durumda
Elifkodalogluuu Yazmelegi_ bebek hareketleri var onda sorun yok fakat çok fazla toplanıyor sancılar şuan durdu gelenin de su mu yoksa idrar mi olduğunu anlayamadım su olsa çok daha fazla olması gerekirdi sanki idrar gibiydi bilmiyorum
Elifkodalogluuu Merveogz33 eğer doğum değilse bu haftada alttan muayene olmak istemiyorum ondan korkuyorum
Merveogz33 Elifkodalogluuu 35 te yaparlar mı bilemedim ama sancın durmuş yalancı sancıymış demek ki 👍🏼 sola yat uzan bakalım dinlen
Merveogz33 Yazmelegi_ toplanma kasılma doğum belirtisi mi peki ? Belden de ağrı gelmesi gerekmiyor muydu ?
Yazmelegi_ Merveogz33 benim önceden toplanma ve kasılma yaşadığım da ufak sancılarım çıkıyordu ondan söyledim sonrasında da belimden kasıklarma vuran ağrılar olunca gittiğimde 80 uzeriydi doğuma alınmıştım
Merveogz33 Elifkodalogluuu evet bol dinlen yarın değişik hissedersen acile gidersin ebe olur nst istersin dokturuna atarsın