Aicsnpj4 Derinnmom boyu biraz da genetiğe bağlı siz orta boyluysanız o yüzden öyle demiş olabilir doktorum bana bu şekilde yorum yapmıştı boy kilo konusunda
Derinnmom Aicsnpj4 eşim uzun ben 1.60 bilmiyorum ya internetten bakınca bazı siteler 28-33 cm iyi diyor bazıları 36-38 anlayamadım ama doktorum normal dedi 🥲
Aicsnpj4 Derinnmom doktor normal dediyse içiniz rahat olsun bence yada isterseniz ikinci bi doktora gidin ama alt sınırın altında olmadığı için normal demiştir tahminim
Derinnmom Aicsnpj4 hem özel hem devlet takipliyim dün bakan özeldeki doktordu, devlettekine daha randevum var bilmiyorum ya canım sıkıldı 🥲
Aicsnpj4 Derinnmom bence kafanıza takmayın biz zaten önde gidiyorduk bebeğe yarayacak şeyler tükettiğim için ve eşimde bende uzunuz bundan diye düşünüyorum. Her bebeğin gelişimi farklıdır sağlıkla kucağınıza alın 🌸