Gebzeli-123 Bebeğim doğmadan kurutma makinesi almaya karar verdim ama bir çok model var hoover aklıma yattı siz hangi modelleri kullanıyorsunuz
guzelanne01_ Gebzeli-123 bende hala araştırıyorum ne almalıyım bilemedim kafamda karışık çekme küçülme yapıyorda diyorlar
Merve171214 Gebzeli-123 Vestel kullanıyorum 3 seneyi geçmiştir çok memnunum bu zamana kadar çekme solma va hiçbir sorun yaşamadım
Kbryldz08 Gebzeli-123 balkonu kullanıyoruz canım 😂🤗🤗🤗 birde üzerini kapattık yağışlı olunca da asıyorum artık bazı insanlar soba yakıyor gece bırakmamaya çalışıyorum 😢😢
Gebzeli-123 guzelanne01_ çok uzun saat durursa yanlış ayar yaparsan oluyormuş herlde ıyı bilmek gerekıyor siz hangı modele baktınz
Nuryg Bende de elektrolux un var 4 senedir kullanıyorum ben çok memnunum tabiki özel şeyleri atmaktan kaçının onun dışında bi problem olmuyo