Dnyaa56 Kızlar sürekli kötü birşey oldu gibi düsünuyorum bebegime benim gibi olanlar varmı fazla kuruntuluyum ellimde olsa sürekli hastaneye gidip bebeğimi görcem
mervemurat16 Dnyaa56 genelde ilk aylarda oluyor birde ilerleyen aylarda ara ara oluyor kafanızı dağıtacak şeylerle uğraşın
Medineuyanik Dnyaa56 benimde öyleydi ilk zamanlar ta ki 22.haftaya kadar 22haftadan sonra düzenli oynamaları insan hissedince o his kalktı bende sadece bazı günler çok uykucu oluyor o zaman biraz korkuyorum ama sağolsun gece ben burdayım diyor 😂😂
Tugba88- Dnyaa56 Bende öyleydim zaten panik atak var bende 25 26. Haftaya kadar da böyle devam etti hafta da bir doktordaydim. Şuan 35 bitecek çok şükür daha iyiyim. Yapar mısınız bilmem ama inşirah süresini dinleyin içiniz darlandiginda ben çok faydasını gördüm hala da görüyorum
Esracmmm Dnyaa56 bende doğum yaklaştıkça sürekli başladı ya bebeğe ya kendime bakıyorum sürekli bu arada mide bulantım oluyo neden bilmiyorum doğum yakşlaştıköa
Yesilhome Bende öyleydim bebeğin kalbi mi durdu yaşıyor mu içerde bişey mi oldu diye aşırı düşünürdüm şimdi 20+4 olduk hissetmeye başlayınca biraz daha rahatladım annelik işte evhamlı oluyoruz
Dnyaa56 mervemurat16 sürekli evdeyim o yüzden kafaya takacak zaman buluyorum birşeylerle oyalansam unuturum dediğiniz gibi
Dnyaa56 Medineuyanik bende şuan 18 haftalık hamileyim hareketlerini çok nadir hissediyorum düzensiz yani 1 gün oluyorsa 2 gün olmuyor
Medineuyanik Dnyaa56 şuan çok normal tatlım , sen stres yapma kendine . Stres yapıp da bebişe de hissettirme . İçini ferah tut 👼