nniduaa Kizlar 26.hqftadayım birkaç gün yada bir haftadır karnımın sol tarafında aniden Bi ağrı geliyo geciyo en son bebeğin başı sol taraftaydı yani hareket baskısı mi başka bişey mi anlamıyorum baska Bi sıkıntım yok yani bunu bir sorun olarak görmelimiyim